آخرین اخبار
کد مطلب: 147103
يا مردانه به ميدان بياييد يا استعفا بدهيد
تاریخ انتشار : 1401/11/28
نمایش : 418
حجت الاسلام رحماني گفت : در مورد شوراي اسلامي شهر و جلسات برگزار شده عرض کنم اعضاي شورا همه افرادي خوب و از خانواده هاي اصيل شهرستان هستند، مردم از اوضاع شهر ناراحتند و الان لردگان واقعا شهريت ندارد ، دنبال فردي براي سمت شهردار باشيد که اتهام قوم و قبيله اي نداشته باشد ، شهرداري که انقلابي و کارآمد باشد.
به گزارش سلام لردگان ؛ حجت الاسلام يدالله رحماني خطيب نماز جمعه لردگان گفت: از سفر موفق رياست محترم جمهوري به چين و امضاي توافق نامه هاي ارزشمند و موثر که موجب عصبانيت دشمنان شده است، ابراز خرسندي مي نماييم و براي دولت محترم در اجرايي شدن آنها آرزوي موفقيت داريم.
 
وي ادامه داد : همچنين از وزير محترم کشور به خاطر سفر به استان و شهرستان لردگان و بررسي وضعيت مردم و صدور دستورات لازم سپاسگزاري مي نماييم و اميدواريم با تقويت زيرساخت ها و اختصاص امکانات لازم به شهرستان، شاهد مشکلات کمتري براي مردم در سال هاي آتي باشيم .
 
 رحماني افزود : بعضي افراد بخاطر اغراض سياسي اخيرا با نشرمطالب دروغ سعي مي کنند بين فرهنگيان عزيز و امام جمعہ فاصله بيندازند که دوستانه نصيحت مي کنم از اين اقدامات ناشايست خود دست بردارند و عزيزان فرهنگي و دبيران محترم را دعوت به هشياري مي کنم ، بعضي آقايان انسجام و يکدلي بين نهاد ها و مسئولين فرهنگي را نمي توانند تحمل کنند و به دنبال ايجاد شکاف و تفرقه اند تا مانع اصلاحات فرهنگي در جامعه شوند.
 
حجت الاسلام رحماني با اشاره به معضلات شهر لردگان گفت : در مورد شوراي اسلامي شهر و جلسات برگزار شده عرض کنم اعضاي شورا همه افرادي خوب و از خانواده هاي اصيل شهرستان هستند، مردم از اوضاع شهر ناراحتند و الان لردگان واقعا شهريت ندارد ، دنبال فردي براي سمت شهردار باشيد که اتهام قوم و قبيله اي نداشته باشد ، شهرداري که انقلابي و کارآمد باشد.
 
وي اظهار داشت :  مسأله آسفالت معابر شهر را جدي پيگيري کنيد، همت کنيد اشکالات شهر را برطرف کنيد و کارهايي که قابل انجام است به سرانجام برسانيد ، امروز اتمام حجت مي کنيم  يا مردانه به ميدان بياييد يا استعفا بدهيد ، در غير اينصورت مردم به نهاد هاي نظارتي مراجعه خواهند کرد.
 
رحماني در پايان گفت : انتظار از شما مردم هم اين است که از اعضا شورا  بخاطر ترک فعل توضيح بخواهيد ، پيگيري کنيد تا اين عزيزان کار کنند و مطالبه گري کنيد تا اوضاع شهر درست شود.
 
انتهاي پيام / 630 ل
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس